Jarní cena Chuchle, 9. 5. 2010

20.05.2010 11:38
Během posledních dnů se toho odehrálo opravdu hodně.
Začnu pěkně popořadě. Byli jsme si zkusit, jaké to je na závodech v Chuchli, kdy se běhá při Velké jarní ceně klisen.
Musím říct, že to bylo poprvé a naposledy.  Byť se pořadatelé dušovali, že psi se ke koním dostat nemohou, bohužel se tak stalo.
Naštěstí ne nám, ale i tak to bylo o vlásek....
Pocity mám značně smíšené. Radost mi dělal Barnabáš, který běhal parádně. Rychle, zóny dělal pěkné. Ovšem jeho soustředění dost utrpělo.
Ze slalomu mi vypadával, poněvadž když kolem běží kobyly, je to holt zajímavější.... Bohužel jsme ani jako závodníci neměli žádný klid a zázemí -  mezi kennelky se psy se rozutekly děti, křičely, hrály si, běhaly.... A jako hřeb odpoledne nám na plácku u parkuru začli provádět poníky.

Parkury Alice se mi moc líbily, ovšem co se mi opravdu nelíbilo, byli pořadatelé. Když si projdete parkur zkoušky, máte na něj 7 minut a 30s před koncem prohlídky si ještě rychle odskočíte, doufáte, že jste si vše dobře zapamatovali. Jenže OUHA! To by někdo pak nesměl do parkuru přidat překážku?! Očíslovat jí a zařadit do tratě a pořadatelé nic nevyhlásili. Tudíž se nejen mně stalo, že jsem zaběhla mnou zapamatovanou trať a DIS.

 

 
foto: Martina Irglová
 
 
V jumpu jsme měli problém se známým "masečínským kruhem", setkání to bylo první a ne a ne se do něj trefit... Jinak ale čistý pěkný běh.
V agility nastalo další "nedorozumění", kdy jsme zaběhli čistě, svižně a v tabulce jsme byli mezi psy s 1 chybou...??? Schválně jsem pozorně prošla video, zda někde neuletěla třeba nástupka, či tam nebyla jiná chyba. Nebyla....

Závěrem jen dodám, že děkuji za fotky z Chuchle, chválím Bárnyho, že i poslední běh běžel s chutí, ale to je vše. Na koňské závodiště, natož do Chuchle už nepáchneme.... Závody opravdu palce dolů.