Jarní dvojzkoušky, 27. 3. 2010

20.05.2010 11:26
Letošní první závody na trávě se mimořádně vyvedly.   Společně s naší bandou jsme vyrazili do Kyjí, na poslední dvojzkoušky v řadě.
Počasí vypadalo všelijak, takže jsme měli mimořádné štěstí, že bahno se nekonalo, dokonce semtam vylezlo slunko.... Na druhou stranu, opět zde byl problém s časovým posunem, takže jedničkáři dobíhali ještě v půl sedmé večer, kdy se strhla prudká přeháňka... Světla už také moc nezbývalo...
Ale to je asi opravdu jediné negativum.

První zkoušku jsme dali čistě. Měla bych teda maličko pochybnosti ohledně mého probuzení se až za áčkem, cože to chci vlastně dělat (míněno točit), ale Bárník to zachránil. Krásně odšlapal zónečky a předpisově je zapíchl. Moc jsem se snažila neběžet jak ťululum a pomoci mu tím, že sama tam také zastavím. Takže se povedlo, parkur bez chybičky, postupovka 4,20 m/s!

Druhá zkouška byla opravdu běhavá, my jsme si ale vykouzlili odmítačku, pak jsme opět pozdravili rozhodčí a později ještě obhlédli diváky...
Zkrátka legrace to byla, ke konci parkuru jsem si uvědomila, že jdeme krom té odmítačky  čistě, takže jsme ještě zabojovali, aby z toho nebyly žádné trestné za čas. Zónečky opět par excellence, náběh do slalomu... Doběhli jsme s 5 trestnými bodíky, tudíž na Výborně.

S minulou zkouškou z Masečína nám to tedy dělá " 3x V", aneb splněny podmínky pro přestup do dvojek Zatím ale zůstáváme v jedničkách, stále sbíráme rychlost, takže chci abychom běhali víceméně rovné jedničkové parkury...

Jak jsem už psala výše, dvojzkoušky to byly protentokrát poslední. Závody o dvou bězích A1 jsem vybírala proto, abychom si postupně zvykali na závodní prostředí a nebylo to na nás moc náročné. A myslím, že účel to splnilo. Tentokrát už žádný rafanec kousanec!!! A já už jsem také mnohem klidnější...

Nemůžu nezmínit Natálkou s Chitkou, která všem ukázala, jak se běhá, a nasadila raketovou postupovku 6,15 m/s!!! Myslím, že o holkách ještě určitě uslyšíme....

Pridávám video ze soboty: