Jarní závody Jičín, 30. 4. 2010

20.05.2010 11:32
Poslední dubnoý víkend jsme neplánovaně zajeli na agi závody. Jičín jsem ze seznamu vyškrtla, poněvadž nám bouchl odvoz, ale náhoda nás tam stejně zavála. Byly to naše první "opravdické" závody, aneb poprvé tři běhy v jednom dni...
Mno, ranní kosu vystřídal parný den a naposledy jsme vyjeli závodit bez domečku.. Což se na únavě nás obou velmi podepsalo. Nepomohlo ani koupání v potoce, několikahodinové čekání v parnu na poslední běh udělalo své. Se zbytkem jsem ale vcelku spokojená...

Poprvé jsme si vyzkoušeli konkurenci v otevřeném běhu. Je to síla. Nastupovat proti trojkovým super psům, zmíním třeba Pavla Koška... 

No, byla jsem zvědavá.

 

        

autor: Jaroslav Vondráček
 
V jumpu jsme, myslím, ostudu neudělali... Zaběhli jsme čistě, vcelku i svižně. Ovšem trestné za čas od Carrery to jistí.  A tak 6. místo.
Z LA1 psů jsme byli v tabulce první, takže aspoň malá náplast...

Zkouška, no... DIS. Kdo za to asi může?  Jak říká kamarádka Vilma, "člověk při prohlidce míní a při běhu mění".... Tady to platilo dvojnásob.
Normálně nemívám problémy s parkury, ale tento se mi zdál na jedničky až moc lámavý. A především - samé křížení. Nemusím snad říkat, že toto opravdu nesnáším. Líbí se mi, když se dají situace řešit vícero způsoby, ale to tady šlo jen  velmi ztuha.
Tudíž jsem se nás pokusila dolámat do cíle za pomoci otoček a ta poslední "Francie" jaksi nevyšla.. Výpadek z mé strany.. A DIS skoro před cílem....

Agility opět pěkný parkur. Jak říkám, moc se mi líbí, když rozhodčí postaví trať, kde tým může použít více variant řešení. A to tady v otevřených bězích šlo perfektně, takže pochvala panu rozhodčímu!!! (po zkoušce mi to zlepšilo náladu )
My jsme jaksi odpadli... bylo to pomalé, fuj fuj.... Ale co bych taky chtěla, po celém dnu bez odpočinku.... takže nějaké 19. místo, myslím..