Dvojzkoušky Masečín, 15. 11. 2009

14.02.2010 15:26

Tak jsme opět tu, tentokrát s reportem o našich druhých oficiálkách. Nejprve musím říct, že závody to byly opravdu moc příjemné. Povrch, prostředí, organizace, atmosféra.... vše na jedničku.:o)

Co už úplně na jedničku nebylo, byly naše běhy. Ale vlastně ani ne - Barnabáš předváděl opravdu na něj velkou rychlost a rychlé reakce... že se nám k tomu začínají "pravidelně" přidávat kousance a štěkot, to nechme zatím stranou.
V prvním běhu jsme měli DIS, za 3 odmítnutí. Jedna skočka, kdy se mi pesan nalepil na zadek místo na ruku, potom nám nevyšel krok, namísto "přes" zeď Barney skončil "na zdi", pak ztratil rychlost a z následného áčka sjel.... Potom slalom na pravou ruku, takže náběh, fuj fuj.
Krom toho ale běžel suprově. Já jsem si taky mákla, protože čím dál tím víc začínám v parkuru používat "záda". Nejdřív jsem tenhle prvek nesnášela, ale teď uznávám, že opravdu zrychlí vedení a pohyb mezi překážkami má grády. Takže - paničko, nožičky dobrý.:o)))
V druhém běhu jsme doběhli na 16. místě -  nemuseli bychom, byla tam sice odmítnutí, ano, ale nejvíce trestných bodů máme za dotyky. Pan rozhodčí mi ještě přišel připomenout, že agility je bezkontaktní sport a že na psa nemám sahat... Jóó, sahat, kéž by. Ale co dělat, když do mě kouše, to mi neřekl. Musíme začít tohle řešit... snad se to vyběhá, až získáme větší samostatnost na parkuru... Já mám pocit, že z toho má Bárník prostě prču. A když je prča, tak se skáče jako kozlík, no ne? Jenže když jsou k tomu nervy, na závodech to vypadá tak, jak to vypadá... příště mám v plánu odejít z parkuru... Asi není nutné říkat, že na tréninku je jako andílek....
Ale na jeho zvláštní povahu a na ojedinělé postupy při řešení problému už jsme zvyklí, takže my to zmáknem!!!!
Do nového roku máme snad času dost.

Jinak mi opět moc s nervíky pomohla Aneta, která mi dělala od rána masérku, trenérku, nápovědu a vše možné, takže díky.
Musím se pochválit  - s trémou už to bylo zase o kousek lepší. Jinak mě mrzí, že zatím nemáme změřenou postupovku... fakt by mě zajímalo, jak moc rychle běžíme.. myslím, že na choďáčka už docela pěkně....

Video je tady.