Dvojzkoušky Masečín, 6. 2. 2010

20.05.2010 11:12
Čtvrt rok uplynul jako voda a my jsme se vydali opět na závody.... Můj plán s předěláním zón nevyšel - díky sněhu není jak se dostat na zónovky a hala je příliš malá. Takže jsem do toho šla s tím, že když bude nějaká skočená, nevadí. Stejně máme jiné věci k řešení....

Že si nemám dělat naděje mi Barnabášek potvrdil hned v první zkoušce - náš osobitý styl "hopity, hopity , raaaaf!" byl opět ohodnocen doteky...
Začátek, kterého jsem se bála nejvíc, nám ale vyšel krásně, super slalom....Ale pak to přišlo...k tomu všemu kaskadérsky (nechápu?!!) skočené áčko..takže oprava, DIS a domů....

Před druhým během jsem hafana maličko utahala a hle!! Konečně běh bez kousání!!!! Jupííí! Supr soustředěné, ke kladině paráda... Ale pak?
Zásek, zkrat, nějaké fluidum...??? Však se mrkněte sami na videu... Jo a nesmím zapomenout na velmi zvláštní exemplář pomocníka u tunelu - Barnabášek takového ještě neviděl a musel to jít prozkoumat zblízka.... Pomocník zkontrolován, fajn, paničko, můžeme dál a zbytek opět čistě, aachjo.....

Prostě - ještě "párkrát" vystartujem a bude to v suchu. Zaženem ty naše vejšplechty a to by nebylo, abychom nezačli dobíhat!! On totiž Bárník je
na závodech supr ovladatelný a ikdyž to tak možná nevypadá, běhá se mi s ním čuprově. Jinak samozřejmě kolegyně agiliťandy opět perlily, palačinky byly supr jako vždycky a vlastně to byl fakt bezva den...

Tady máte videjko a na viděnou na nějakých dalších závodech!