Dvojzkoušky Masečín, 6. 3. 2010

20.05.2010 11:20
"Tak ale už....", to jsem si říkala před naším čtvrtým oficiálním startem. Že bychom konečně mohli alespoň doběhnout bez toho, abych měla ruce jako cedník....
Nooo, zadařilo se! Sice napůůůl, ale zadařilo...
První zkouška "klasika".... až do půlky parkuru supr... a pak najednou cvak. Dneska se přidalo kousání do nohou.... Na parkuru jsem si chtěla ohlídat hlavně závěrečnou pasáž - přivolávání přes zeď. Takže po výpadku jsem psa diskla, udělala poslední sekvenci a pryč z parkuru.
Druhá zkouška nám ale sedla, zaběhli jsme ji ČISTĚ! Bez kousanců, skočených zón, ... paráda.... rychlostně bychom měli mezery, ale stačilo to
na postupovku 4, 04 m /s! Hřeje mě, že jsme za sebou nechali další tři "čisté" psy... Nám všem to ale nandala Natálka s maliňačkou Chitkou, prostě úžasné a rychlé běhy!  Stejně tak Lenka s Psychinkou to všem natřely! Nejlepší zpráva dne - Psychopejsek JE MEDIUM!!

Co mě ještě těší, jsou zóny...krom jedné nástupky na kladině byly všechny.... JÓÓÓ a taky jsem si dovolila vyslat psa a využít křížení!
Neuvěřitelné...Takže den to byl super,  až na ten sníh, vánici a zmrzlé končetiny!