Intenzivka s Martinou Konečnou, 14. 3. 2010

20.05.2010 11:24
Kdybyste se mě někdy ptali, pod kým se nám výborně běhá, mám další trenérku "do sbírky". Díky Michalovi od Kimiho jsme měli možnost jet si zaintenzivkovat do Zdobína, nedaleko Dvora Králového. Na intenzivku zbývalo poslední volné místo, takže jsem se rozhodla, že pojedu. A neprohloupila jsem!!!
 
Martina mi jako trenér naprosto sedí. Člověka, teda, tým celkově, šíleně namotivuje a pak se psovod diví, čeho všeho jsou s pesanem schopní!
Opravdu nás hecovala, což mělo za důsledek to, že pesan běhal na 200%!!! Já na takových svých 150%, však to znáte.. psovod má výpadek vždycky.. Ale až jsem se divila, co se mnou takové "makéééééj" dokáže na rovince ještě udělat! Moje natažené stehenní svalstvo by mohlo vyprávět!!
 
Parkury u Marti jsou krásně běhavé, ale rozhodně ne jednoduché. O to větší krása je sekvencí proplachtit plynule. Martina hodně dbala na to, abychom psy vodili po ideální dráze... Technika z rychlosti, ne moc lehké náběhy do slalomu.... rovinky, kdy psovod prostě musí stíhat psa....
 
Barnabášek mi dělal jenom a jenom radost!!!! Nejenže sebou kásně napjatě škubal na startu, měl super  stažení kolem bočnice, parádní rychlost, a to nejen ve slalomu..... krásné, rychlé zóny (kéž by vydržely!!). Ale dovolily jsme si u něj nechat ho pracovat samotného, resp. u něj, jako u nezkušeného psa jsme pracovali s pomocníkem. Martina naváděla např. u slalomu, kde jsme si psa předávaly poté, co jsem za ním zakřížila. Perfektní.
Navíc hecování nepůsobilo jen na mě, ale i na hafana... takže na něm bylo vidět napětí, soustředění a radost.... která mu vydržela celý den!!
 
I přes nepřízeň (opravdu velkou) počasí to byl perfektní den. Zázemí mají ve Zdobíně super, super parta, výborná polévka...
Přidávám parkury, na které jsem se snažila alespoň obrazně vykreslit, co jsme běhali.....
Tož agility zdar!!!