Neoficiální závody Fitmin Cup Nymburk, 4. 10. 2009

14.02.2010 14:57

Do Nymburka jsme jeli ve společnosti našich fajn kámošek agiliťaček - Natálky s maliňačkou Chitou a Lenkou se skorochoďandou Psychoškou.
Výprava to byla úspěšná, parkury moc hezké a zajímavé. Současně s naší neoficiální částí zde probíhal ještě A1 pohár, takže podívaná také fajn. :o)
 
Ale od začátku. Na rozehřátí jsme si zaběhli paralelní rovinku. Jde v podstatě o to, že současně na čtyřech drahách vedle sebe startovali 4 psovodi, prokličkovali slalomem, odepli z karabiny zde uvázaného psa a do cíle tým společně překonal 3 překážky. Vítěz postupuje dál.
No, prsty mě zradily. Nebyla jsem schopná otevřít karabinu a nepostoupila. :oP
 
Nejvíc jsem se těšila na agility začátečníků. Nutno říct, že parkur jsem tedy čekala lehčí, ale zvládli jsme to beze ztráty kytičky. Tedy - skoro. :o)))
Poté, co jsme čistě proběhli skoro celým parkurem, nás čekalo áčko a - skočená zóna. Stylem letadlo.
Mno, škoda. Odsunulo nás to na 4. místo, ale v čase bychom zvítězili. Což mě hřeje u srdce. ;o)
 
Pak následovala hra. Na kombinaci 10 překážek si psovod měl najít ideální trasu a každou překážku překonat alespoň jednou. Zde jsme zaběhli čistě a bylo z toho 2. místo ze 47 psů!! Takže jsme si domů přivezli nádherný pohár a ceny. Určitě se do Nymburka zase někdy podíváme. Zázemí zde bylo moc příjemné.   Video zde.


       

       
  foto: ZKO Nymburk