Neoficiální závody "O pohár Pandy", 6.9. 2009

14.02.2010 14:49

Další neoficiálky  v řadě, tentokrát v režii cvičáku OSA Panda Praha. Byli jsme přihlášeni do kategorie začátečníků - large, sluníčko věštilo pěkný den... V plánu byly 2 běhy, agility a jumping.
Vše klapalo do té doby, než jsem přišla na start a zjistila, že skočky jsou nastaveny na kategorii medium. Zde jsem pořadatele přesvědčila, že se mi opravdu  nechce skákat na "medíky" a požádala jsem o zvednutí. Místo toho mi bylo doporučeno jít do kategorii pokročilých - závodníků.
Po ujištění, že tam nebude houpačka, kterou jsme v té době ještě neměli 100% zvládnutou, jsem souhlasila. Později to byla opravdu legrace. :o))

První se běžel jumping, kde jsme "nasekali" dvacet trestných bodů. Dvě chyby, dvě odmítnutí. Ta odmítnutí, ehm... Obě na kruhu, kdy si pejsek usmyslel, že se prostě prorve rámem kruhu. Asi není nutno dodávat, že o den později na tréninku se trefoval do kruhu ve všech případech.
Takže 5. místo.
Ovšem agility, to už byl jinačí šálek čaje. Čistý běh, nejlepší čas!!! Tento běh jsme vyhráli a

v součtu nás to vytáhlo na kráásné 3. místo!
Závody byly povedené, díky moc všem! ;o) Záznamzde.