Neoficiální závody Plzeň - Doubravka, 18. 10. 2009

14.02.2010 15:06

Tak jsme tu zase s novinkami a těmi jsou tentokrát naše poslední neoficiálky za tuto sezónu. ;o) Byly ve znamení bláta, deště, větru a nebudu moc vedle, když řeknu, že byla přímo psí zima. Naše agilitní výprava tentokrát směřovala do Plzně, kde se kromě našeho závodu konal ještě jedničkářský speciál... Takže nejen spousta závodníků, kteří běželi před námi, ale i počasí udělaly své a z kolbiště bylo spíše kluziště..:o((
Hlavně jsme na samotné běhy čekali asi 7 hodin, takže nebýt skvělé místní klubovny, asi bychom zmrzli všichni na rampouch.
Nicméně, únava se na nás všech určitě podepsala...

A teď k běhání samotnému... Dařilo se i nedařilo. Mrzí mě za včerejšek skočené zóny, naopak co mě hodně těší je rychlost na kladině, skočený kruh a zeď, kterou jsme viděli poprvé v životě... Zaběhli jsme si běh začátečníků, kde jsme skončili na 4. místě díky zóně na kladině. Poté se běžel parkur LA0, kde jsme obsadili 3. místo. Opět stejný scénář, zóna na kládě a dokonce jedno odmítnutí... Za sebe musím říct, že jsem to nedotahovala a neběžela naplno. Přecejen jsem si dávala pozor na svoje nohy, abych si je nááhodou nezlámala.
Závěrem byla ještě tuneliáda, kterou jsem vzdala a diskla nás... po zamotání se do látky v látkovém tunelu se pejsek dokonce vrátil zpět, takže poté, co hopkal jak zajíc a zakusoval se mi do ruky, jsem radši opustila parkur.
Naše holky spolubojovnice taky zabodovaly a domů sme si opět odvážely několik umístěni "na bedně"...;o) Nutno ale podotknou, že tamní cvičák jsme opouštěly už za tmy... Fotky nejsou, bylo špatné světlo, takže tady je alespoň jedna s cenami z domova, kde se hafan hezky směje. :o))
Odkaz na video je tady.