Podzimní dvojzkoušky Kyje, 28. 10. 2009

14.02.2010 15:10

Tak, je to tu, vyrazili jsme na naši oficiální agilitní premiéru!!! Vybrala jsem záměrně závody bez otevřených běhů, abychom to měli z počátku co nejsnazší. Ovšem moje nervy si to nejspíš nemyslely, a tak jsme předváděli fakt cirkus na kolečkách, teda spíš na nožičkách. Ikdyž už jsem se na neofikách zklidnila, tady se teda o nějakém klidu mluvit nedalo. No, posuďte sami...:o)))
První zkoušku nám postavil Petr Rybář. Nasekali jsme zde strašně moc chyb a odmítnutí... podle mě to stačilo na diskvalifikaci, ale výsledky hovořily jinak. No, popořadě, ve slalomu moje chyba - špatný náběh, neudělala jsem mu místo. Ostatní odmítačky byly také moje - nedotahovala jsem lautr nic, z což bych se teď plácla přes ruce... K tomu všemu schozená lať, což je "zázrak" a pád z houpačky... ten jsem blbec neopravila, už jsem chtěla hlavně ven za pásku... Ale zóny byly!! Třikrát hurá!
Celkově tedy 20. místo.

Druhá zkouška byla od Jitky Novotné, ne tolik běhavá a to, zdá se, vícero psům vyhovovalo. My jsme opět perlili. Po skočených zónách (ano, i nástupce..) si pejsek prostě usmyslel, že mě zakousne na parkuru.. Kousanec, odmítačka na tunelu, opět hopky, hopky, ňaf.... Když jsme se dosyta vynadívali vzájemně do očí, konečně se mi podařilo ho nasoukat do tunelu.:o)))
Pak ještě chybka ve slalomu a domů... Za tento velevýkon jsme si vysloužili 17. místo.
Nejvtipnější část dne ale přišla u výsledků.. naše výkony stačily na 8. místo v součtu!!! Hehe, takhle to zní dobře, ale co za tím stálo...:o)))
Výsledkem je zase moje předsevzetí, že se srovnám.. ale myslím, že můžu slíbit, že to se prostě vyběhá. Však my na tom zapracujeme...
Video je k vidění zde.
 
A jako bonus pár podzimních fotek: